Hitzaldia: Nueva situación salarial y tendencias en las empresas

2016/02/11
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deusto Business Alumnik Nueva situación salarial y tendencias en las empresas izeneko hitzaldia antolatu du otsailaren 11n, Deusto Business Schooleko Pedro Ikaza Auditoriumean, Bilboko campusean. Hizlaria José Luis Zayas izango da, Page Group País Vasco taldeko Senior Manager eta Arduraduna.

Ekonomia berrindartzen ari da apurka eta gero eta enplegu gehiago sortzen ari da. Asempleoko datuen arabera, aldi baterako 10 langileetako bat behin betiko bihurtu zen 2015ean. Lan merkatua erronka handia bizitzen ari da eta enpresak egokitzen jakin behar dute.

Izena emateko…