Hitzaldia | Zaintza, Adimena, Disrupzioa eta Berrikuntza (VIDI)

2022/07/07
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Informazioa aktibo nagusi bihurtu da enpresa askorentzat, lehiari, inguruneari eta joera berriei buruzko datuak lortu, aztertu eta interpretatzen sinesten baitute, erabakiak hartzeko funtsezko prozesu gisa.

Disrupzio teknologikoa, zaintza teknologikoa, adimen lehiakorra, lehiarako abantaila… Zuzendarien artean gehien erabiltzen diren kontzeptuetako batzuk dira, baina, zer ezkutatzen da horien atzean? Nola aplika ditzaket nire egunerokoan?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business Schoolek “Vigilancia, Inteligencia, Disrupción e Innovación (VIDI)“, izeneko hitzaldira gonbidatzen zaitu. Hitzaldia uztailaren 7an izango da, 9:30ean, Deusto Business School Madriden (Castelló 76 ), eta bertaratutakoen artean kafe gosari baten testuinguruan kokatuko da.

Paco Bree  Business Innovation Programme (BIP) eta CEO de Innduxeko zuzendari akademikoak emango du hitzaldia, eta bertan azalduko du konpainia liderrek nola aurreratzen dituzten joerak berrikuntza teknologiko disruptiboenak interpretatzeko, aztertzeko eta aztertzeko tresnei esker.

Informazio gehiago:

Ainhoa Martínez
Emaila: ainhoa.m.b@deusto.es
Tel. 91 577 61 89 ext. 7002

Iruzkin bat

1. Me parece , intuyo, que los temas que Paco tocará en esa intervención VIDI serán muy interesantes, dados sus conocimientos y experiencia.
    Por ello me gustaría poder seguirla en línea.
    Saludos.
    Emilio