Trauma eta Atxikipenaren psikoterapiarako Trebetasunei buruzko ikastaroa. Begi-mugimenduaren bidezko Desentsibilizazioa eta Birprozesatzea

2017/05/31 – 2017/06/02
Por determinar

Deusto Alumnik eta Psikologia eta Hezkuntza Fakultateak ikastaroa antolatu dute: “Trauma eta Atxikipenaren psikoterapiarako Trebetasunei buruzko ikastaroa. begi-mugimenduaren bidezko Desentsibilizazioa eta Birprozesatzea”. Maitzaren 31tik ekainaren 2ra bitartean izango da, eta Psikologiako gradudun edo lizentziatuei eta Psikiatriako espezialistei edo horretarako prestakuntza dutenei (MIR) zuzenduta dago.

EMDR (Begien mugimenduaren bidezko Desentsibilizazioa eta Birprozesatzea), teknika psikoterapeutiko integratiboa da, ondo ikertuta dago eta probaturik dago traumaren tratamenduan duen eraginkortasuna.

Informazio gehiago eta izen ematea