Ikastaroa: Genero ikuspegia drogen kontsumoan eta beste adikzio batzuetan

2019/10/14
Mensajero aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Droga-menpekotasunen Deustuko Institutuak “Genero ikuspegia drogen kontsumoan eta beste adikzio batzuetan” izeneko ikastaroa eskainiko du urrian. Irakasleak: Patricia Martínez, gizarte hezitzailea eta antropologoa; Gemma Altell, psikologo soziala eta Aura Roig, nazioarteko antropologo eta droga eta genero politiketako aholkularia.

Ikastaroa Deustuko Unibertsitateko Mensajero aretoan izango da, Bilbon, 2019ko urriaren 14an, 15ean eta 16an, 16:00etatik 20:00etara.

Edukiak

Urriak 14, astelehena (Patricia Martínez)

1. Generoaren teoria. ‘Genero’ kontzeptuaren definizioa eta jatorria; Sexu-genero sistemaren teoria; ‘sexu’ kategoriaren analisia (eragin teorikoak / praktikoak. Identitate ez bitarrak); sozializazio bereizia.
  2. Genero indarkeria. Kontzeptuak argitze aldera: genero indarkeria, etxeko indarkeria, familia indarkeria, emakumeen kontrako indarkeria, homofobia, transfobia, etab. Analisia ikuspegi feministatik.

Martes, 15 de octubre (Gemma Altell)

1. Genero ikuspegia. Errealitatea aztertzeko tresna; berdintasunerako aldaketa tresna.
  2. 4. Genero ikuspegia aplikatzea drogen aisiako erabilerara, abusura eta menpekotasunera: Drogen kontsumoei lotutako indarkeria matxisten kasuetako esku hartzea. Urriak 16, asteazkena (Aura Roig)
  3. Giza eskubideak, arriskuak eta kalteak murriztea eta genero zeharkakotasuna drogetako politika eta esku hartzeetan.

Esku hartze esperientziak substantzia psikoaktiboen kontsumoko ibilbidea duten emakumeen kasuetan. Metzineres-en aurkezpena. Indarkerian bizirauteko drogak erabiltzen dituzten emakumeentzako babes inguruak.

Urriak 16, asteazkena (Aura Roig)

1. Giza eskubideak, arriskuak eta kalteak murriztea eta genero zeharkakotasuna drogetako politika eta esku hartzeetan.
  2. 4. Esku hartzeko esperientziak substantzia psikoaktiboen kontsumoko ibilbidea duten emakumeen kasuetan. Metzineres-en aurkezpena. Indarkerian bizirauteko drogak erabiltzen dituzten emakumeentzako babes inguruak.

Informazio gehiago

Iruzkin bat

1. Que bueno que haya esta información actualizada y que haya bastante gente interesada en ayudar con esta clase de problemas. Esto ayuda bastante junto con los otros artículos que uno pueda encontrar, cuanta mas información uno pueda tener mas posibilidades tiene. Para los que buscan también buenos artículos, espero les ayude este que me he encontrado http://snip.ly/xqpsju