DBA Afterwork Jose Luis Gómezekin, superazio istorioa

2022/11/17
Restaurante Claroscuro. Velázquez, 31, 28001 Madrid

2022ko azaroaren 17an, ostegunean, Deusto Business Alumnik DBA Afterworkaren edizio berria egingo du, oraingoan Madrilen, Kutxabankekin lankidetzan. Networking-a praktikatzeko eta berriz elkartzeko unea izango da. Horretarako, José Luis Gómez, Socio Servicios Financieros de V2C Abogados enpresako Finantza Zerbitzuetako Bazkidearen laguntza dugu, eta hark gainditze eta borroka istorio bat kontatuko digu, izenburu honekin: Partida batzuk ez ditu jokatu nahi izaten, baina behin zelaian egonda irabaztera joatea besterik ez da geratzen.

2021eko urriaren 20an, erabat jota utzi zaitzakeen gertaera horietako bat izan zuen. Bizitzak etenaldiaren botoia sakatu zuen puntura iristeko errekuperazioa geratzen den arren, urte zail honek aukera eman dio gertatutakoa atzera begirakoarekin ikusteko. Une zailetan, erresilintzarako gaitasuna izan du oinarri, bai mentala, bai fisikoa. Indar hori, neurri handi batean, azken urteetan nolabaiteko intentsitateko kirol-jarduera egin ondoren sortu zen. Zalantzarik gabe, kirol esperientzia hori izan da 0 minututik aurrera hasiera berri baten alde lan egiteko faktore garrantzitsuetako bat. Errealitate berria, zalantzarik gabe, zorigaiztoko egun horretan pausatu zena bezalakoa edo hobea izango da.

2021a albiste ezin hobeak zituen urtea zen berarentzat. Julia alaba jaio zen, eta 20 urtez energia multinazional batean egon ondoren, bere ibilbideari bira eman zion, proiektu profesional berri bati hasiera emanez. Urte ia perfektu horretan, bulegotik etxerako bidean, auto batek semaforo gorria saltatu eta harrapatu egin zuen. Horren ondorioz, ezkerreko oina galdu zuen. Une horretatik aurrera, helburu berri bati ekin zion, kirol helburu bat balitz bezala, egun horren aurretik zuen bizitza ia osoa berreskuratzea.

Jose Luis Gómez Enpresa Administrazioan graduatua da Deusto Business Schooletik Donostian eta EMBAtik IESEtik Madrilen. V2C Abogados erakundearen finantza zerbitzuen arloko bazkide arduraduna da, eta Race The Planet kirolarientzako aplikazioaren bazkide fundatzailea.

DBA Afterwork Madrilgo Claroscuro jatetxean izango da (Velazquez, 31), eta bertan dastatuko dugu cateringa. Gure partner mediatiko SpendIn aldizkariaren babesa era badugu mediatikoaren estaldura.

Han ikusiko dugu elkar networkinga beste modu batean praktikatzeko.

Eman izena orain!

Izena emateko…