DBA Afterwork Lander Urquijorekin Azkuna Zentroan

2016/06/09
Azkuna Zentroa . Arriquíbar Plaza, 4, 48010, Bizkaia

Ekainaren 9an, Deusto Business Alumnik DBA Afterworken bosgarren edizioa ospatuko du, ekitaldi berezi eta desberdina izango da, Deusto Business School Ekonomia Fakultateko Deusto Business Alumniko belaunaldi berrietara hurbiltzeko. Madrilgo arrakastaren ondoren, Bilboko txanda iritsi da, Azkuna Zentroa, eta irailean Donostian.

Oraingoan Lander Urquijo jostuna izango dugu gurekin, ‘La carrera por un sueño’ hitzaldiarekin.

Lander Urquijok azalduko du nola sortu zuen eta nolako ibilbidea egin duen bere markak.  Gainera, esango digu zeintzuk izan diren gakoak gaur egun gizonezkoen modaren munduan berak duen lekura iristeko.

Gainera, Kutxabanken babesa izango dugu eta lehen mailako markek lagunduko digute catering eta merchandisingarekin, ekitaldia arrakastatsua izan dadin aurrekoetan bezala. Gurekin lankidetzan arituko dira Castillo de Cuzcurrita, Coca Cola, Coronita, Sushi Artist, Empanada & CO, Amaiketako, Forbes aldizkaria eta Eduardo Bengoa DJ.

Izena emateko…