DBA Afterwork, gazteentzako ekitaldia

2016/03/03
CoolRoom. Calle Trueba y Fernández, 7 – 28016 Madrid

2016ko martxoaren 3an, Deusto Business Alumnik DBA Afterwork edizio berria ospatuko du, oraingoan Madrilen, Kutxabanken lankidetzarekin. Topaketarako eta networking praktikatzeko unea izango da. Ekitaldirako, Rodrigo del Prado BQko Zuzendari Nagusiaren ondokoaren lankidetza dugu eta bere ibilbideari buruz hitz egingo digu. Ondoren, catering zerbitzua izango dugu laguntza eman duten markekin, Castillo de Cuzcurrita, Coca Cola, Sushi Artist, Campo Viejo, Diageo, Amaiketako… besteak beste.

Bertan izango dira Forbes aldizkaria eta miraparty photocall digitala ere eta DJ Eduardo Bengoak girotuko du. Ekitaldia Madrilgo erdi gunean izango da, Santiago Bernabeu inguruan, CoolRoom-en, Trueba y Fernández kalea, 7 (Príncipe de Vergara eta Serrano bitartean), 20016 Madrid.

Izena emateko…