Emaitzatik prozesura: diseinu estrategikoa

2019/11/18
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Business Alumnik Deustalks ekitaldian parte hartzera gonbidatzen zaitu: Profesionalentzako Komunikazio Estrategikoa. Eman jauzi bat zure karreran.

Oraingoan, gurekin izango dugu Evelyn Garcia. Kayros Instituteko bazkide zuzendaria. Eraldaketa kognitiboko aholkularitzako aitzindaria.

Gaur egun, komunikazio gaitasuna da konpainien barruan mailaz igotzeko funtsezko gaitasuna. Komunikatzaile bikainen adibideak ikusten ditugu, audientziarekin konektatzeko eta haien mezua helarazteko gaitasunari esker arrakasta izan dutenak, hala nola Trump, Obama …

Berdin da lan bikaina egiten ari bazara, transmititzeko gai ez bazara. Pentsa ezazu zenbat ordu ematen dituzun inork ikusten ez duen lan bat egiten (zure lan opakua), eta zer aukera gutxi dituzun lanbidean ikusgarritasuna izateko.

Komunikazio une horiek inflexio puntua dira zure karreran, eragin handiko kolektibo bati (zure konpainiaren zuzendaritzari edo bezeroekin egindako aurkezpen bati) edo entzule handi bati (konbentzio bati, adibidez) hitz egiten diozunean.

Solasaldi honetan aukerak nola erabili hausnartuko dugu, helburuak komunikazio terminoetan definitzen irakatsiko dizugu eta komunikazio baliabide ugari emango dizkizugu, komunikatzaile on baten bi alderdi kritikoak baitira.

Parte hartzaileen galderak amaitutakoan, aperitiboa hartuko da sarreran.

Eman izena