Gosaria Eugenio Yurrita BBVA Aseguruetako aholkulari ordezkariarekin

2018/06/14
Hotel María Cristina – Donosti. República Argentina Kalea, 4, 20004 Donostia, Gipuzkoa

Deusto Business Alumnik gonbidapena egiten dizu Gosarian parte hartzeko  Eugenio Yurrita BBVA Aseguruetako aholkulari ordezkariarekin.

Hitzaldian, gurekin partekatuko ditu gai hauek:
Aseguruen merkatuari buruzko ikuspegia eta arlo horrek duen garrantzia finantza sistemaren barruan. Hori dela eta, BBVA Research taldeko ikasketen zerbitzuarekin lankidetzan, seihilean behin argitalpen bat egingo dute: Situacion Seguros. Guk aukera izango dugu aurrez aurre ezagutzeko zein arlo aztertuko duten eta zein diren lehen zenbakiko ondorio nagusiak.
Horretaz gain, bere esperientziaren berri emango du BBVA Aseguruak egiten ari eboluzio eta eraldaketa digitaleko prozesuaz, kontsumitzaleen aldaketara eta beharretara egokitzeko, eta balio proposamenaren eraldaketa digitalaren adibide zehatzak emango ditu.

Ekitaldia BBVArekin lankidetzan antolatu da.

Izena emateko…