Gosaria Luis de Guindosekin: Las finanzas y sus desafíos

2019/02/11
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu “Finantzak eta Desafioak” zikloaren bigarren topaketara. Ekitaldia otsailaren 11n izango da, 09:00etan, Madrilen (C/Castelló 76) . Helburua du ezagutaraztea eta erantzuna ematea enpresaren finantza arloko erronka nagusiei eta gizartekoei, oro har.

Bigarren deialdi honetan, KPMG entitatearen laguntzarekin antolatua, laneko gosari formatuan garatuko da eta gurekin izango dugu Espainiako Gobernuko Ekonomia, Industria eta Lehiakortasuneko ministro ohia eta gaur egun Europako Banku Zentraleko presidente orde Luis de Guindos. Finantza arloan Europan egun dauden erronkei buruz hitz egingo du.

Informazio gehiago:

Marisol Basabe