Deustalks Antonio Banda Feelcapital-eko CEOarekin

2017/04/27
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik gonbidatzen zaitu, apirilaren 27an, Madrilen, beste Deustalks batera, Antonio Banda Feelcapital-eko CEOarekin. Hitzaldi hau eskainiko du: Robo Advisors: Las nuevas formas en el Asesoramiento Financiero.

Feelcapitalek iraultza egin du aholkularitza arloan, galdetegi sinple baten bidez eta 5 minutuan gure bezeroen arrisku profila definitzea eta finantza beharren jarraipen pertsonalizatua egitea lortzen dugu. Inbertsioaren munduak lortu du digitala izatea Robo Advisors deritzona agertu denetik, tresna desberdina da, independentea eta merkea, eta AEBetan 8 milioi inbertitzailek baino gehiagok erabiltzen dute.

Izena emateko…