Deustalks, David Martínez Inpronta Consulting-eko bazkide sortzailearen eskutik

2015/03/26
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik beste Deustalks bat ospatuko du David Martínezen lankidetzarekin, bera Inpronta Consulting-eko bazkide sortzailea da. David Martínezek hitzaldia eskainiko du: La actitud y el criterio como motores de la carrera profesional, eta zabal hitz egingo du hainbat gairi buruz: zer bilatzen duten enpresek gaur egun, zer izan nahi dudan nagusitan eta zer ez, zein gaitasun diren gako gaur egun… David Martínezek hausnartzen lagunduko digu gaur egungo eta etorkizuneko lanari buruz eta jokabideak arlo horretan duen garrantziaz.

Izena emateko.