Deustalks Iñaki Trincadorekin, Procter & Gamble-ko Iberia Prestige Products Country Managerra

2015/09/24
Sede de Deusto Business School. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik, Madrilen antolatzen dituen Deustalks hitzaldien zikloaren barruan, irailaren 24an, Iñaki Trincado Procter & Gamble-ko Iberia Prestige Products Country Managerra gonbidatu du. Azalduko digu zer den luxua eta zeintzuk diren bere driverrak, salmenta puntuan fokalizatuta daudenak. El Concepto de Lujo en la categoría de Fragancias izeneko hitzaldia emango du. Hitzaldia amaitutakoan, bere ekarpenak partekatzen jarraituko dugu aperitiboa hartu bitartean.

Izena emateko…