Deustalks Manuel Mendiola PKF Attest-eko arrisku teknologikoen arloko bazkide zuzendariarekin

2021/10/14
Sede Deusto Business School en Madrid. Castelló, 76 Madrid – 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik eta PKF Attestek Deustalksen parte hartzera gonbidatzen zaituzte, Madrilen, urriaren 14an. Ekitaldi honetan Manuel Mendiola, PKF Attesteko arrisku teknologikoen arloko zuzendari bazkideak hartuko du parte.

Hitzaldiaren izenburua: Riesgos Tecnológicos ligados a la transformación digital y las tecnologías emergentes.

Amaitzeko, Deustuko Business Alumni komunikazio zuzendariak, Asier Añibarrok, moderatuko du galderen txanda.

Bilera horretan, gai hauei buruz hitz egingo dugu:

– Eraldaketa digitala eta sortzen ari diren teknologiak.

– Teknologia berriak erabiltzeari lotutako arrisku nagusiak

– Nola kudeatu arrisku teknologiko horiek

– Benetako kasu batekin -> negozio-jarduera bat hodeira migratzea, kontrol egokiak daudela egiaztatuta.

Amaitutakoan, aperitiboa egongo da.

Izena emateko…