Deustalks Kayros Instituteko zuzendari Miguel Angel López Morejónekin

2018/11/22
Sede Deusto Business School en Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik atseginez gonbidatzen zaitu Deustalks-en parte hartzera, Kayros Institutuko zuzendari Miguel Angel López Morejón izango dugu gurekin. Ekitaldia Madrilen izango da, ostegunean, azaroaren 22an, 19:30ean, Dirigir en los tiempos de Amazon izenburupean.

Amazon edo AirBnb bezalako fenomenoek merkatuaren aldaketarako abiadura bizkortu egiten dute, eta joko arau berriak dituen eszenatokia sustatzen dute. Horrek konpainietan estrategien eraldaketa erradikala egitera behartzen du. Hala eta guztiz ere, estrategia baten arrakasta ez dago diseinuan, ezarpenean baizik eta horretan bertako kudeatzaileek zuzentzen dituzten lan taldeak aritzen dira.

Izena emateko…