Deustalks Rebeca Navarro VODAFONEko Aniztasun, Prestakuntza eta Talentuaren arduradunarekin

2020/09/17
Sede Deusto Business School Madrid. Castelló, 76 Madrid

Deusto Business Alumnik, Banco Sabadell Fundazioarekin elkarlanean, gonbidapena egiten dizu Deustalks-en parte hartzeko. Ekitaldia irailaren 17an, ostegunean, izango da eta gurekin izango dugu Rebeca Navarro, VODAFONEko Aniztasun, Prestakuntza eta Talentuaren arduraduna.

Rebeca Navarrok hitzaldi hau eskainiko du: La nueva generación de líderes. ¿Quieres ser uno de ellos?

Bizi dugun aro digital berri honek erakusten du orain arte konpainietan nagusitu diren lidergo estiloak zentzua galtzen hasi direla. Horrek arriskuan jartzen ditu egungo liderrak, baina, aldaketari aurrea hartzeko gai badira, aukerak ere ematen dizkie.

Amaitutakoan, aperitibo bat hartuko dugu esperientziak partekatzen jarraitzeko.

Izena emateko…