Deustalks Madrilen: “Gestión de la Reputación Digital”

2015/02/26
Sede Deusto Business School en Madrid. Castelló, 76 28006 – Madrid

Deusto Business Alumni, Deusto Business Schooleko ikasle ohien elkartea, Madrilen ari da ospatzen urteko bigarren Deustalks-a, oraingoan izenburua da “Gestion de la Reputación Digital”, Alex Rodríguezen eskutik, bera Social Media Manager eta online Komunikazio arloko Zuzendaria da Inforpress-en.

Hitzaldian, Alex Rodríguezek ospearen kontzeptu orokorrak argituko ditu eta horretaz baliatuko da azaltzeko iritzi publikoa nola ezagutu Internet bidez. Hainbat kontzeptu berrikusiko dira, hala nola, “Social Search” , entzute aktiboa eta monitorizazioa, eta online arloko krisia kudeatzea, besteak beste. Adibideak eta kasuak jarriko ditu, tratatutako gaiak ondo irudikatzen dituztenak.

Internetek eskaintzen dituen aukerak eta pertsonentzat eta enpresentzat dituen onurak ezagutzeko interesa duten pertsona guztientzat izango da.

Izena emateko…