Deusto Business School Arequipa-n (Perú)

2018/10/18
HOTEL LIBERTADOR AREQUIPA. PLAZA BOLÍVAR S/N, SELVA ALEGRE. AREQUIPA

Hurbildu zaitez Arequipa-ko gure standera eta Felipe Loaizak, Deusto Business Schooleko nazioarteko ordezkariak, zure prestakuntzako beharrizanetara hoberen egokitzen den erabakia hartzen lagunduko dizu; eta beka, ostatu, bisatu, onarpen prozesu eta bestelakoei buruzko informazioa ere emango dizu.

Deusto Business Schoolek ingelesez eta gaztelaniaz eskaintzen ditu Master Ofizialak.

www.masterdbs.deusto.es

2 iruzkinak

1. Buenas tardes, vivo en Lima, Perú. Estoy interesada en estudiar un Master en Deusto. Durante su visita a Perú ¿no haran alguna reunion informativa en la ciudad de Lima?

2. Muy buenas tardes, estoy interesado en el master de direccion de empresa que ofrece Deusto, ahora me encuentro en HUancayo, abria algun inconveniente de enviare a mi hermano a solicitar toda la información necesaria para obtener una beca.