Deusto Ekintzaile Solasaldiak. URA 20-21

2020/10/22
Online mintegia

2020ko urriak 22, osteguna

16:00 – 17:30 (Madril CEST)
09:00 – 10:30 (Mexiko UTC6)

Online mintegia

Deusto EKintzaile Solasaldiak programaren edizio honen bidez, ikasleak, hezkuntza-komunitatea eta, oro har, gizartea sentsibilizatu nahi dira uraren erabilera egokiaren eta horrek gizartean eta ingurumenean duen eraginaren garrantziaz, eta arazo hori konpontzen lagunduko duten aukerak identifikatzen eta ekimenak sortzen lagundu nahi zaie. Horretarako, hainbat profesionalek euren esperientziak partekatuko dituzte. Horrez gain, mahainguru digital bat antolatuko dugu uraren gaia ikuspegi desberdinetatik aztertzeko.

Egitaraua kontsultatu

Izena ematea

Ekitaldi hau URA 20-21 proiektuaren esparruan kokatzen da, Alboan GKE, AQUADAT startup-a eta Deustuko Unibertsitatearen arteko elkarlaneko gunea uraren munduko krisiaz sentsibilizatzeko. Horren bidez, Nazio Batuen 6. Garapen Jasangarriaren Helburuan (Ura eta saneamendua pertsona guztientzat 2030a baino lehen) planteatutako helburuak lortzen lagunduko duten tailerrak, jardunaldiak eta mobilizazio-ekintzak sustatu nahi dituzte.

Argibideak: deus.to/ura

Iruzkin bat

1. Muchas gracias! Conocer este evento ha sido muy pertinente para el trabajo del agua en el mundo! Pero sobre todo conocer todo lo que hay detrás y la potencia de este trabajo.