Deusto Emprende Diálogos VI: Bienestar emocional en la relación profesional: ¿realidad o ficción?

2022/05/12
Foro Aretoa . Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Maiatzak 12, osteguna
15:30etatik – 17:30etara
Presentzialki Donostiako campusean

Deusto Emprende Diálogos programaren edizio berri hau gogoetarako aukera bat izango da. Bertan, gizarte-errealitatea Deustuko Unibertsitateko ikasgeletara nola hurbildu daitekeen izango dugu hizpide.

Erronka handia honi erantzuna emateko, Ikaskuntza-Zerbitzua (ApS) bezalako ereduak existitzen dira. Ezagutzak eskuratzeaz gain, ikasleak euren ingurunea hobekuntzan parte hartzeko konpomisoa hartzen dute. Horretarako, ezagutzak, trebetasunak, jarrerak eta balioak jokoan jartzen dituen proiektu solidario bat garatzen dute. Ikaskuntza-Zerbitzuaren funtsezko beste elementu bat konpromiso soziala da.

Testuinguru horretan, 2021eko azarotik 2022ko maiatzera, Zuekinn, Innoguneko ekintzaile proiektuak, eta Agifesek (Asociación Guipuzcoana de Familiares y Personas con Problemas de Salud Mental), Zeuk Aukeratu izeneko proba pilotua jarri dute martxan Deustuko Unibertsitatean. Jardunaldi honetan programa honen emaitzak ezagutuko ditugu. Horretaz gain, programa hauen diseinuan kontutan hartzeko alderdietako bat “zaintzailea nork zaintzen duen” da; hau da, harreman profesionaletan nola sortu dezakegu ongizatea? Gai hauetaz guztietaz hitz egiteko aukera izango dugu jardunaldi honetan.

Egitaraua:

· 15:30 – 15:45 Ongietorria. Garbiñe Henry

· 15:45 – 16:05 Zeuk Aukeratu programaren aurkezpena. Nekane Azuabarrena eta Diana Subijana

· 16:05 – 16:50 Hizketaldia: proiektuan inplikatuta dauden pertsonekin (finkatzear)

· 16:50 – 17:00 Proba pìlotoaren emaitzak. Proiektuan parte hartu duten pertsonak

· 17:00 – 17:20 Parte-hartze dinamika. Gaizka Rodríguez eta Diana Subijana

· 17:20 – 17:30 Ekitaldiaren itxiera eta agurra. Garbiñe Henry