Deusto International Staff Week 2024

2024/05/20 – 2024/05/24

Deusto International Staff Week 2024: “A Transversal Approach on Internationalization”

Interkonektatutako mundu honetan, nazioartekotzea unibertsitateen misioaren eta eragiketen arlo bat da. Testuinguru horretan, topaketa honen helburua da etengabe eboluzionatzen ari den unibertsitate ingurune batean nabigatzeko ideiak, ikuspegiak eta tresnak trukatzeko gune bihurtzea.

Ekitaldia mundu osoko Goi Mailako Hezkuntzako profesionalei zuzenduta dago, eta parte hartzaileei aukera emango die esperientziak, erronkak eta irtenbide posibleak partekatzeko, unibertsitate komunitatean nazioartekotzea iragartzeko. Halaber, Deusto International Staff Week aukera ezin hobea da beste unibertsitate batzuekiko lankidetza sarea zabaltzeko eta lehendik dauden lankidetzak indartzeko.

Noiz: 2024ko maiatzaren 20tik 24ra
Parte-hartzaileen muga: 20 pertsona
Parte-hartze tasa: doakoa
Izena emateko azken eguna: 2024ko otsailak 28