Deusto International Talk – The ‘new luxury’ in Travel & Hospitality Industries post-COVID19

Deusto International Talk - The 'new luxury' in Travel & Hospitality Industries post-COVID19
2020/12/01
Online

Gonbidapena egiten dizugu hurrengo Deusto International Talk – Summer School Series-eko The ‘new luxury’ in Travel & Hospitality Industries post-COVID-19 ekitaldian parte hartzeko.

Luxuaren sektorearen ezaugarririk deigarrienetako bat da, normalean, gastua ez dela erabaki arrazionaletan oinarritzen, emozio eta sentimenduetan baizik. Ustekabeko krisialdi honek gure gizarteetan inpaktu handia eta zalantzarik gabea izango badu ere, nekez eragingo die giza izaeraren sustraiei. Austeritate eta isolamendu aldi baten ondoren, litekeena da pertsonak pandemiaren aurreko bizitza berreskuratzeko irrikan egotea eta luxuzko zerbitzuez gozatu nahi izatea, hala nola bidaiez, entretenimenduaz, elikaduraz, edariez edo spa batean.

Panelistak:

• Michail Toanoglou doktorea – Saileko zuzendaria eta Gradu Programen zuzendaria, Hospitality Management , Sol International School (SIS), Woosong University.  Ikusi profila.
  • Dr. Samiha Chemli – Deustuko Unibertsitateko Hostalaritza eta Turismoko irakasle elkartua. Ikusi profila.

Data: 2020/12/1

Ordua: 12:00 CET