Deusto International Talks – The changing landscape of international management

Deusto International Talks - The changing landscape of international management
2022/03/30
Online

Testuinguru globala hainbeste aldatu da azkenaldian, ezen nazioarteko enpresak eta zuzendariak azkar egokitu behar izan baitira. Saio honetan, gaur egun aurre egin behar dieten erronken aniztasun gero eta konplexuagoaz eztabaidatuko dugu, talde globalen kudeaketa eta mugikortasunetik hasi eta testuinguru hibridoetan (urruneko eta aurrez aurreko testuinguruetan) bezeroekiko harremanak sendotzera.

Hizlariak

Ciara O ‘Higgins: doktoratu ondoko irakasle eta ikertzailea Deustuko Unibertsitatean. Ikusi profila. Ikusi profila.

Amaia Arizkuren Eleta: International Business Masterreko zuzendaria eta Deustuko Unibertsitateko katedraduna.  Ikusi profila.

Eguna: 2022/03/30 – 16:00h CEST

Hizkuntza: Ingelesa

Izena ematea: doakoa da izena emanda esteka honetan.

Kontaktua: udglobal@deusto.es