Deusto Summer School 2020 – Testuinguru profesionalerako espainiera: aurkezpen gutunak eta CV

Deusto Summer School 2020 - Testuinguru profesionalerako espainiera: aurkezpen gutunak eta CV
2020/07/13 – 2020/07/21
Online

Enpresa batean sartzeko prozesuaren arlo bat lantzea, bereziki aurkezpen gutuna, eta Curriculum Vitaea gaztelaniaz egitea.

Ikastaroa zuzeneko bideokonferentziako 2 saio izango dira, aurretik banakako lana egin eta gero (irakurketak, laginen azterketa eta aurkezpen kartak eta Curriculum Vitaea praktikatzeko ariketak: hiztegia, egiturak, arauak). Azken ataza bat izango da, hau da, aurkezpen-gutun bat eta Curriculum Vitae bat egitea lanpostu baterako.

Informazio gehiago:

Web orria: Español para el contexto profesional: cartas de presentación y CV

Emaila: summerschool@deusto.es