DeustoForum. Dr. Sun Xiansheng: “Los retos de la transición energética mundial”

DeustoForum. Dr. Sun Xiansheng:
2018/11/20
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Eguna: azaroaren 20a.
 Ordua: 09:00-10:30.
Hizkuntza: Se ofrecerá servicio de traducción simultánea del inglés | Aldi bereko itzulpen zerbitzua eskainiko da ingelesetik.
Lekua: Faculty Club.
 Helbidea: Deustuko Unibertsitateko La Comercial Eraikineko 1go solairua (Bilbo). Mapa ikusi.

Izena ematea
(Toki kopurua mugatua)
Energia dute oinarri munduko ekonomia handienek hazteko eta ongizatea sortzeko. Gero eta ikatz gutxiagoko eredu energetikoetarako eta energia berriztagarrien iturri gehiagotarako trantsizioa gobernuen agendan dago. Eurei dagokie prozesu hori kudeatzea, euren produkzio ehunaren lehiakortasuna kinka larrian jarri gabe. Erronka global hori konplexutasun geopolitiko handiko eta petrolioaren menpekotasun altuko testuinguruan gertatzen ari da.

Sun Xiansheng doktoreak Asia aldeko energia merkatua sakon ezagutzen du. Hain zuzen ere, gai horiek jorratuko ditu eta munduko trantsizio energetiko izenez ezagutzen duguna hobeto ezagutzeko gakoak emango dizkigu. Hitzaldia Iván Martének aurkeztuko du, Boston Consulting Groupeko (BCG) energian aditua.

Energiaren Euskal Erakundearekin batera antolatutako hitzaldia da.