DeustoForum. Henry Laurens: “L’Europe et le monde islamique (Europa y el mundo islámico)”

DeustoForum. Henry Laurens:
2016/03/15
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Henry Laurens frantziar historialari eta mundu arabiar eta musulmanari buruzko liburuen autorea da. Pariseko Collège de France-ko irakasle titularra da, Mundu arabiarrari buruzko Historia Garaikideko katedran. Hainbat ikerrarlotan espezializatu da: Europaren eta Otomandar Inperioaren arteko harremanak XIX. mendean, Frantzia eta Arabiaren arteko harremanak, Ekialde Hurbileko politika, europar pentsamendua XVIII. eta XIX. mendeetan, Palestina modernoaren historia 1799tik 1982ra. 1999tik, Ekialdeko Artxibologiaren Administrazio Kontseiluan lan egin du, Kairon. 2004an, Mundu Arabiarraren Institutuko Kontseilu Nagusiko kide bihurtu zen. Maghreb-Machrek egunkariaren talde editorialeko kide ere bada.

Izen-ematea*Formularioa
*Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.

Harremanetarako: 94 413 90 20