Danteren “Jainkotiar komedia” liburuari buruzko solasaldiak

Danteren
2022/03/17
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Dante Aligheri italiar poeta eta idazlearen heriotzaren 700. urteurrenaren testuinguruan, Deustuko Unibertsitateak abenduak 15ean ospatuko zuen “Cantarlo todo: desde el infierno hasta el paraíso” solasaldia Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Patxi Lanceros eta Fernando Bayón iraskasle ikertzaileekin.

Lehenengo topaketa horren ostean, hurrengo asteotan gaian sakonduko da lau saio berezien bidez. Saioak ostegunetan 19:00etan izango dira Liburutegiko Ellacuría Aretoan, Bilboko campusean, egitarau honi jarraituta:

Martxoak 17: “El Juicio Final y La Divina Comedia”. Hizlaria Javier Martínez Contreras. Moderatzailea Inhar Gonzalez.

Martxoak 24: “Imaginarios dantescos. El infierno en la cultura”. Hizlaria Lidia Rodríguez. Moderatzailea Jonatan Caro.

Martxoak 31: “De la culpa a la gloria. Por la gracia de Dios”. Hizlaria Patxi Lanceros. Moderatzailea Jaime Cuenca.

Apirilak 7: “Volver (la mirada)”. Hizlaria Fernando Bayón. Moderatzailea Jorge Canarias.

Sarrera librea izango da toki guztiak bete arte.