Drop-in (Informazio saioa). Executive MBA Blended

2017/06/08
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek gonbidatzen zaitu Drop-in  del Executive MBA Blended saiora, datorren ostegunean, ekainak 8, izango da Madrilen.

Nori zuzendurik dago Drop-in?

• Gaur egungo lanagatik eta nahi dutenagatik negozioaren ikuspegi globalagoa izan nahi dutenei.
  • Enpresa bateko Zuzendaritza Nagusian lan egin nahi dutenei.
  • Programa bat euren bizitzara, eta ez bizitza programara, egokitzea nahi dutenei.

Deusto Business Schooleko Executive MBA da zure Programa; prestakuntzako esperientzia bikaina eta zure helburuak lortzeko tresna perfektua. Blended formatuan (erdipresentziala), konbinatu egiten dira online prestakuntza interaktiboa eta 3 aste presentzial Madril, Paris (INSEAD) eta New Yorken (Fordham University).

Izen ematea

Nolakoa da ekitaldia?

Interesdun eta izangai guztiek Executive MBA programa aurrez aurre ezagutzea nahi dugu, lan orduetatik kanpo eta malgutasunez, jarduera profesionala ez oztopatzeko.

Saioan, aukera izango duzu Programaren Zuzendaritza Akademikoarekin elkartzeko eta Onarpenen zuzendaritzarekin ere bai, eta aholkularitza onena jaso; zure CVa berrikusiko dugu, prestakuntzari buruzko aholkuak emango dizkizugu eta programan interesa baduzu, zure hautagaitza aztertuko dugu, eta zuri laguntzeko ditugun finantzazio aukerak ere bai.

Informazio gehiago EMBA Blended                              Jaitsi liburuxka

Ekitaldiari buruzko informazio gehiago:

Irene Pérez
Tel.: 91 577 61 89
Emaila: irene.perez@deusto.es

Programari buruzko informazio gehiago:

Borja López Calderón
Emaila: blcalderon@deusto.es