Ekintzailetza digitala eztabaidagai

2019/09/26
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2-1º

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu mundu digitaleko ekintzailetzari buruzko jardunaldira. Ekitaldia irailaren 26an izango da, Pedro de Icaza Auditoriumean, Deusto Business Schooleko Bilboko campusean. Spri taldearekin lankidetzan antolatzen dugun “Kudeaketa eta Teknologia” hitzaldi zikloen barruan. Oraingoan, izenburu hau du: Ekintzailetza digitala eztabaidagai.
Gurekin izango ditugu Oier Urrutia, Lookiero-ren fundatzailea eta Igor Calles, Kimovil-en fundatzailea, besteak beste. Euren esperientzia eta ibilbide pertsonalaren berri emango digute eta gero, debatea egingo dugu publikoarekin batera.

Debatearen moderatzailea: Agustín Zubillaga izango da, Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuko Ekonomia Digitaleko Lab-eko zuzendaria.

Amaieran, mokadua eskainiko zaie parte hartzaile guztiei.

Izen emateko…