Big Data fenomenoa eta gardentasuna Lehia Askearen eta Kontratazio Publikoaren esparruan

2021/06/25

10.00 | Inaugurazioa

• Gema Tomás Martínez. Zuzenbide Zibileko katedraduna. Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko dekanoa.

10.05-11.00 | Kontratazio publikoa Lehiaren Zuzenbidearen ikuspegitik

• Aitor Zurimendi Isla. Euskal Herriko Unibertsitateko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Merkataritza Zuzenbideko katedraduna.
  • Stella Solernou Sanz. Merkataritza Zuzenbideko irakaslea Deustuko Unibertsitatean.
  • Belén García Álvarez. Merkataritza Zuzenbideko irakaslea Deustuko Unibertsitatean.

11.10-12.10 | Big Data eta blockchain: kontratazio publikorako arriskuak eta aukerak

• Carmen Herrero Suárez. Merkataritza Zuzenbideko irakasle titularra, Industria Jabetzan eta Lehiaren Zuzenbidean espezializatua. Valladolideko Unibertsitatea.
  • Miguel Ángel Domínguez Castellano. Alastria Blockchain Ecosystem eta Ceo Add4uko presidentea.
  • Julia Suderow. 3c Compliance SLko bazkidea, Deustuko Compliance Officer ikastaroaren zuzendaria. Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

12.20-13.30 | Administrazio publikoen eta gainbegiratze agintaritzaren ikuspegia.

• Moderatzailea: Luis Velasco San Pedro. Valladolideko Unibertsitateko Merkataritza Zuzenbideko katedraduna.
  • Iker Emaldi Abasolo. Bizkaiko Foru Aldundiko Kontratazio Zerbitzuko burua.
  • María Pilar Canedo Arrillaga. Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionaleko sailburua.

AURREZ AURREKOA:

Izena eman dutenei aurkezpena egingo den unibertsitateko aretoa baieztatuko zaie. Edukiera gainditzen bada, behar besteko aurrerapenaz jakinaraziko zaie kaltetuei nola konektatu online.

Izena emateko

ONLINE:

Izena eman dutenei sartzeko esteka bidaliko zaie

* Jardunaldia Ikerketa Proiektu hauekin lotuta dago: RTI 2018-094201-b-c22 “El impacto de la economía digital en el derecho de la competencia y la distribución” eta RTI 2018-094201-b- c21 “Nuevas tecnologías, transformación de mercados y derecho de la competencia”