STEAM hezkuntzaren etorkizuna: ADN Maker deskodetzen dugu

2017/10/26
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

European Maker Week dela eta, OD&M (Open Design and Manufacturing) Europako proiektuaren esparruan, Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateak eta Teknaliak  gonbidapena egiten dizue topaketa batera, Maker profilaren ezaugarriei buruz eztabaidatuko dugu eta aztertuko dugu nola integratu gaitasun horiek hezkuntza sistemaren maila desberdinetan.  Gure iritziz, Maker ADNa zabaldu egin daiteke eta denboran iraun, hurrengo belaunaldiei transmitituz. Ikastetxe batzuen eta maker komunitateko kideen laguntza izango dugu, gurekin partekatuko dituzten euren iritzi eta esperientziak, eta maker munduari buruz duten ikuspegia ere bai.  Mahai inguru batean hitz egiteko aukera izango dugu eta maker ikasleek egindako proiektuen erakusketa bisitatuko dugu.

Ekitaldia urriaren 26an izango da, 17:00etatik 19:00etara, Turing Aretoan eta ESIDE eraikineko Hallean (2. solairua), Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultatea.