Hirien etorkizuna

2019/05/08
Sala Ellacuría. Ramón Rubial Kalea 1. Bilbao

Hirien etorkizuna Hiri adimendunak hiritarren zerbitzura.

Gaur egun, hiri inguruetan bizi gara eta lan egiten dugu, batez ere, eta bertan garatzen dira ekonomia, aisialdi eta berrikuntza jarduera gehienak.

Hirien etorkizuna hobetzeko lan egitea esparru profesionalera zabaldu den erronka da. Mundua azkar ari da aldatzen, eta berehala heldu behar zaien gizarte, ekonomia eta ingurune erronka berriei aurre egin behar diegu.

Hitzaldi horretan, gure adituek eztabaidatuko dute zer egin dezakeen eta zer egin behar duen teknologiak hirietako giza dimentsioa babesteko. Hauek izango dira adituak:

Izena emateko.

Izena ematea doan.

Hirien etorkizunari buruz gehiago jakin nahi baduzu, gure webean eskuragarri dagoen “Ciudades Disruptivas” argitalpena jaitsi dezakezu. Bertan Future Trends Forum-eko adituek hirien garapenerako kontuan izan beharreko 10 gakoak azaltzen dituzte.