Etorkizuna ezin da azaldu diseinurik gabe. Design Institute of Spain-en aurkezpena

2019/11/15
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Institute of Spain-en aurkezpena eta diseinua-identitatea bikoterako sarrera bat.

Diseinuaren arloan, identitatea aktibo garrantzitsua da, bai herrialdeek, bai diseinatzaileek eta enpresek ustiatzen jakin izan dutena, eta onura nabarmenak lortu dituzte.

“Etorkizuna ez da diseinurik gabe ulertzen” topaketak diseinuaren arloko identitatearen erabilerari eta kudeaketari buruzko zenbait ondorio plazaratzeko balioko du. Rodrigo Martínez  Deustuko Unibertsitateko irakasle eta ikertzailearen lanaren emaitza da topaketa. Aurkezpenean, Design Institute of Spain proiektua ere aurkeztuko du bertako presidente Juan Mellen-ek.