Talentu berria normaltasun berrirako

2020/11/05
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Zergatik behar ditugu profil berriak, digitalagoak direnak edo administrazio publikoekin elkarreragiteko gaitasun handiagoa dutenak?

Deusto Business Schoolen atsegin handiz gonbidatzen zaitugu COVID-19aren garaiko talentu berriaren kudeaketari buruzko jardunaldi batera.  Gai Publikoei eta Gobernu Harremanei buruzko VIII. mintegia abian jartzean, normaltasun berrira egokitzeko gai izango diren profil berriak sortzeko beharraz arituko dira, adibidez, legegintza ekoizpen itzela kudeatzeaz.

Gai horiei buruz eztabaidatzeko, Iñigo de la Serna, Seeliger y Condeko bazkide eta Espainiako Gobernuko ministro ohia, eta Maria Rosa Rotondo APRIko (Erakunde Harremanetarako Profesionalen Elkartea) presidentea eta Political Intelligenceko bazkidea izango ditugu. Gai globalen Deustuko zuzendaria eta Gai Publikoen eta Gobernu Harremanen Mintegiko zuzendarikide Juan Moscoso del Pradok gidatuko du ekitaldia.

Saioa aurrez aurre ikusi ahal izango da, berariaz baieztatuta, eta streaming bidez ere erreproduzituko da, Deustuko Unibertsitatearen Youtube kanalaren bidez (egin klik hemen xehetasun guztiak ezagutzeko).

Plaza kopuru mugatua. Izen emantea onartu ondoren, emaila bidaliko dizugu plaza berresteko.

Informazio gehiago:
indirasantosr@deusto.es