Alumni DBA Topaketa Arantxa Tapiarekin

2017/11/13
Biblioteca de Deusto – CRAI – 7ª planta. Ramón Rubial Kalea, 1, 48009 Bilbo, Bizkaia

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu azaroaren 13an izango den Topaketan parte hartzera. Ekitaldia Deustuko Unibertsitateko CRAI liburutegian izango da, 7. solairuan, 09:00etan. PwC-rekin lankidetzan.

Oraingoan, gurekin izango dugu Arantxa Tapia, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapena eta Azpiegituretako  Sailburua Hitzaldiaren izenburua: Los retos de la industria vasca 2020.

Gaur egungo errealitateari  eta industria eta gizartearen erronkei buruzko hausnarketa.

Izena emateko…