Topaketa Meinrad Spenger MASMOVILeko CEOarekin

2021/10/08
Sala Cine – Edificio Tabakalera. Pl. de las Cigarreras, 1, 20012 Donostia

Deusto Business Alumni topaketan parte hartzera gonbidatzen zaitugu, Meinrad Spenger MASMOVILeko CEOarekin. Ekitaldia Donostian izango da, Tabakalera eraikinean, urriaren 8an, PwCrekin lankidetzan. Izenburua: Euskaltel, Euskadiren lehiakortasunaren indartzaile.

Mahaian izango dira, Agustin Garmendia, Business Alumni Deustuko presidentea eta Asier Atutxa, PwCko iparraldeko zuzendaria. Eztabaidaren moderatzailea Ivan Marten izango da, orkestrako presidentea.

Meinrad Spenger MASMOVIL Taldeko kontseilari delegatuak Konpainiaren historia errepasatuko du MASMOVIL eta Euskaltel integratu ondoren, eta ondoriozko Taldea Estatuko hazkunderik handieneko talde gisa finkatzera eraman duten arrakasta-faktoreei buruz hitz egingo du. Proiektu industrial, sendo, inbertitzaile eta osagarri bat izango da, eta sendo errotuta egongo da jarduten duen lurraldeetan, 3.000 milioi euro inguruko fakturazioarekin. Gainera, Euskaltelen hazkunde etapa berriaren garrantzia azpimarratuko du, izan ere, lehen aldiz, 4G eta 5G mugikorren eta zuntz optikoaren azpiegiturak ditu, eta horri esker, Euskal Autonomia Erkidegoaren lehiakortasuna indartu ahal izango da, bere ekonomiaren elementu bultzatzaile gisa, bere kontsumitzaile eta enpresen mesedetan. Halaber, Euskaltelek dituen hazkunde aukeren berri emango du, bai organikoki, bai zerbitzu berrien eskaintza zabalduz, baita Estatu osoko enpresen eskaintza komertziala ere.

Izena emateko…