Deusto Business Alumni Topaketa, Iñaki Álvarez Grupo Catalana Occidenteko CEOarekin

2021/11/15
Palacio Euskalduna. Avenida Abandoibarra, 4 – 48011 Bilbao

Deusto Business Alumni topaketan parte hartzera gonbidatzen zaitugu. Ekitaldia Bilbon izango da, Euskalduna Jauregian, azaroaren 15ean, Deloitterekin lankidetzan eta bertan izango da Iñaki Álvarez, CEO Grupo Catalana Occidenteko CEOa.

Topaketaren izena: Aseguru eta finantza sektorearen erronkak: etorkizuneko arriskuak ziurtatzea.

Mahai inguruan izango dira Agustin Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, Pablo Sanz, Deloitte Zona Norteko bazkide zuzendaria, eta Mikel Larreina, Deustuko Nazioarteko eta Erakundeetako Harremanetarako dekanordea.

Hitzaldi honetan, sarrera gisa, Kataluniako Mendebaldeko Taldearen ibilbideari eta Espainiako aseguru-merkatuaren egoerari buruzko ikuspegia eskainiko dugu. Jarraian, ingurunearen eta aurreikuspen ekonomiko, finantzario eta sozialen azterketa egingo dugu, aurre egin behar diogun errealitatea osatzen duten faktoreetan arreta jarriz eta gure ustez gure etorkizuna markatuko duten joerak identifikatuz.

Gizartea eraldatzen duten mugimendu sozial eta teknologikoei buruz hitz egingo dugu, bai eta osasun-krisiak nola eragin dien ere; kasu batzuetan bizkortu egin dira, eta beste batzuetan, berriz, beste lehentasun batzuek arindu edo gainditu egin dituzte.

Sortzen ari diren arrisku berri horiei ematen zaien aseguru erantzuna identifikatuko dugu, ESG eskakizunak aukera izatetik eskakizun sozial eta arautzaile izatera igaro diren ingurune batean.

Izena emateko…