Deusto Business Alumni Topaketa Javier Ormazabal Velatiako presidentearekin

2021/06/16
Palacio Euskalduna – Euskalduna Jauregia. Avenida Abandoibarra, 4 – 48011 Bilbao

Deusto Business Alumniko presidenteak, Agustin Garmendiak, atsegin handiz gonbidatzen zaitu Velatiako presidente Javier Ormazabalek parte hartuko duen topaketan parte hartzera.
Deusto Business Alumniren ekitaldia da, Deloitterekin lankidetzan garatua, Euskalduna Jauregian egingo da, ekainaren 16an, asteazkena.

Mahaian izango dira Agustin Garmendia Deusto Business Alumniko presidentea, Pablo Sanz Deloitte Zona Norteko bazkide zuzendaria eta eztabaidaren moderatzailea.

La era de la complejidad, retos de hoy para mañana izenburupean egingo duen hitzaldian, Velatia familia enpresarentzat gaur egungo baldintzen eta egoeren aldakortasun, ziurgabetasun, konplexutasun eta anbiguotasun efektuei aurre egiteak dakarren erronkari helduko zaio, negozioak behar bezala bideratzeko eta etorkizuna arrakastaz prestatzeko.

Izena emateko…