Deusto Business Alumni Topaketa. Juan Ignacio López Gandasegui, Aernnovako presidentea

Deusto Business Alumni Topaketa.  Juan Ignacio López Gandasegui, Aernnovako presidentea
2018/02/22
Biblioteca de Deusto – 7ª planta – CRAI. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Business Alumniren Topaketara. Gurekin izango dugu Aernnovako presidente Juan Ignacio López Gandasegi. Ekitaldia otsailaren 22an izango da, Deustuko Liburutegian (CRAI), zazpigarren solairuan, 09:00etan.

Aernnova industria sektoreko teknologia altuko enpresa da, eta aeronautika eta antzeko beste arlo batzuetarako oinarrizko osagaiak egiten ditu. Arlo honetako estrategietan lehiakortasun handia dago produktuen arloan egunean egoteko dauden kalitate eta berrikuntza eskakizunengatik, eta denboran zehar dinamika horri eusteko behar diren baliabide pertsonalengatik.

Izena ematea…