Topaketa online | Elefanteek eta gazelek elkar zapaldu gabe egiten dute dantzan, Nicolás Moya eta Iñaki Arrolarekin

2020/06/10
Online

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Elefanteek eta gazelek elkar zapaldu gabe egiten dute dantzan izeneko web-mintegira.

Asko dira korporazioen eta startup-en arteko harremana azaltzeko animalienarekin parekatzen duten ikertzaileak. Elefanteak, enpresa handiak bezain indartsuak eta geldoak omen dira, eta startup-ak, gazelak bezain arinak eta azkarrak.

Elkarlanerako modu konplexuenetako bat, baina, aldi berean, erronka handiena, korporazio handi batek startup bat eskuratzen duenean sortzen da, bereziki sektore berekoak ez badira edo enpresa handiarentzako dibertsifikazio estrategikoa badakar. Praktika on bat da Santander Consumer Financek  coches.com erosterakoan egin zuen operazioa, izan ere elefanteak ez zuen gazela zapaldu.

Web-mintegi honetan, erosketa hori ezagutzeko aukera dugu protagonista nagusietako biren bitartez: Iñaki Arrola, coches.comeko sortzaileetako bat, eta Nicolas Moya, Berrikuntzako arduraduna da.

IZENA EMATEKO

Iñaki Arrola

Ekintzailea da, 2003. urteaz geroztik, Iñaki Arrola. Autodescuento.com sortuta ekin zion jarduerari, eta 2009an coches.com  eta concesionarios.com. webguneak ere bere konpainiak hartu zituen.
Horrela, autoen munduko atari garrantzitsuenen arteko hiru batu zituen. 2019ko amaieran, Santander Consumer Finance-ri saldu zion konpainia.

Business angel modura inbertitzen hasi zen, 2009an, eta arrisku kapitaleko bi funts zuzendu zituen: K bitamina, 2012an sortua, eta K Fund, 2016ko ekitaldian.
Aurretik, Arrola finantza merkatuan eta aseguruen merkatuan aritu zen lanean, Errenta 4 eta Mapfre bezalako enpresetan. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua da San Pablo CEU Unibertsitatean, IE Business Schoolen MBA batekin osatu zuen bere prestakuntza.

Nicolás Moya

Berrikuntza eta Kanal Anitzeko zuzendaria da gaur egun Santander Consumer Finance-n.

Teknologia aholkulari gisa hasi zuen bere ibilbidea, hainbat entitatetan. Internetekin lotutako enpresetan hainbat postu izan ondoren, Telefonican Banku Mugikorreko (mBanking) arduraduna izan zen. Ondoren, 15 urte baino gehiago eman ditu Bankinterren, eta hainbat postu bete ditu, besteak beste, Berrikuntzako zuzendaria eta Negozio Digitaletako zuzendaria izan da.

Gaur egun, Moya Santander Consumer enpresarentzat ari da lanean, hain zuzen ere, kontsumorako eta autoen finantzaketarako negozioen eraldaketa digitalaren erronkaz arduratzen da.

Moya Fisikan lizentziatua da Madrilgo Complutense Unibertsitatean, MBA Europako Unibertsitatean eta graduondoko ikasketak ditu IESEn eta MITen.

Informazio gehiago:
miriam.gomez@deusto.es

Komunikabideetarako kontaktua:
arantxa.corella@deusto.es

Iruzkin bat

1. Buenos días, me gustaría inscribirme en este evento pero me indica que ya finalizado y, si es posible, me gustaría asistir.
    Quedo a la espera.
    Muchas gracias.