Cadena SER topaketak: “Transformación digital de las PYMES”, Joana Sánchez, Oswaldo Lorenzo, José Luis Zimmermann eta Jesús Hernández

2015/03/26
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Bilboko campusean hitzaldia egongo da: Transformación digital de las PYMES, Joana Sánchez (Incipy e Inesdi-ko presidente exekutiboa eta fundatzailea) eta Oswaldo Lorenzorekin (Deusto Business Schooleko estrategia digitaleko irakaslea), SER Empresarios hitzaldi zikloen barruan eta Deusto Business School eta Cadena SERek antolatuta.

Ekitaldi horretan aukera egongo da mundu digitalaren kontzeptuetan egunean jartzeko; zure enpresak non egon behar duen eta zergatik jakiteko (sare sozialak, Web orriak…); On-Line kanpaina nola egin ikasteko eta beren eraginkortasuna neurtzeko eta zein Apps izan daitekeen enpresaren lagungarri erabakitzeko.  Azken batean, jakiteko enpresa nola digitalizatu eta digitalizazioak nola lagundu dezakeen hazten.

Toki kopurua mugatua denez, joateko asmoa izanez gero, adierazi, mesedez: Natalia Vélez de Mendizabal. nvelez@deusto.es

Informazio gehiago