“Topaketa errestauratiboak: bakerako bideak”

2019/06/21
Koldo Mitxelena Kulturunea (Erakustaretoa).. Mundaiz, 50, 20012, Deustuko Unibertsitatea

Ekainaren 21ean, ostirala, mahai-inguru bat izango da, Deustuko Unibertsitateko Komunikazioko María Pilar Rodríguez eta Iñaki García Arrizabalaga irakasleek lideratzen duten “Justizia errestauratiboa Euskadin” ikerketa proiektuaren barruan. Izenburu hau izango du mahai-inguruak: “Topaketa errestauratiboak: bakerako bideak”. Topaketak justizia errestauratiboa eta terrorismoaren biktimen bileren inguruko gaia jorratuko du. Annabel Martínek aurkeztu eta Txema Urkijok koordinatuko du. Parte hartzaileak, berriz, hauek izango dira: Maixabel Lasa, Pili Zabala, Iñaki García Arrizabalaga, Josu Elexpe eta Mari Carmen Hernández.

Liburuak (urte amaiera baino lehen izango da kalean) aipatutako biktimen elkarrizketak eta justizia errestauratiboaren inguruan eta indarkeriaren eta terrorismoaren biktimen arteko topaketen inguruan Txema Urkijo, Esther Pascual, Gema Varona, Galo Bilbao, Izaskun Saez de la Fuente, Anna Martín eta María Pilar Rodríguezen ekarpenak jasoko ditu.

Eguna: ekainak 21, ostirala
Ordua: 18:30
Lekua: Koldo Mitxelena Kulturunea (Erakustaretoa).