Enpresa ideia onenari ESME sariak emateko ekitaldia

2018/04/20
Pleno Aretoa, Donostiako Udaletxea

Datorren ostiralean, apirilak 20, “ESME Enpresa ideia onenaren lehiaketaren” XXVII. edizioa amaituko da, ESME Junior Enpresak antolatua, Deusto Business Schooleri dagokiona, (Deustuko Unibertsitatearen Donostiako campuseko Ekonomia eta Enpresa Zientzien Fakultatea). Lehiaketan EAEko Batxilergoko eta prestakuntzako zikloetako ikasleek hartu dute parte eta enpresa munduaren aurrean interesa eta harekin harremana sustatzea du helburu. Horregatik, aurkeztutako lanen orijinaltasuna eta bideragarritasuna sarituko dira.

Sariak emateko ekitaldian, finalistek lehiaketan lortu duten tokia jakingo dute.

Ekitaldian izango dira enpresetako ordezkariak, ikastetxe partehartzaileak eta beste hainbat agintari.

Eguna: apirilak 20, ostirala.
Tokia: Pleno Aretoa, Donostiako Udaletxea.
Ordua: 16:00