Big Data Teknologien Programako laugarren promozioko diplomak emateko ekitaldia – Datuen semantika

2019/11/18
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Azaroaren 18an, Big Data Teknologien Programaren laugarren edizioko diplomak emateko ekitaldian, hitzaldi bat eta ondorengo mahai-ingurua egongo dira, eta gonbidapena egin nahi dizuegu. Azalduko dugu zer ekarpen egin diezaiokeen datuen semantizazioak erakunde bati, horiei etekin handiagoa ateratzeko. Horretarako, gurekin izango dugu Ricardo Maturana, GNOSSeko CEOa.  Pradoko Museoaren weba eta 200 urteko ibilbidea egiteko aukera ematen duen denbora lerro berria ere diseinatu eta garatu duen enpresakoa, hain zuzen.

17:45. Izena ematea eta ongietorria.
18:00. Ekitaldiaren inaugurazioa: Alex Rayón (Deusto Big Dataren zuzendaria)

18:10. Hitzaldia:
– Ricardo Maturana, GNOSSeko CEOa. “La semántica de los datos para la unión del conocimiento

18:40. Mahai-ingurua
– Ricardo Maturana, GNOSSeko CEOa.
– David Ruiz, Smartupeko CEOa.
– Javier Goikoetxea, Next taldeko CEOa
Moderatzailea: Alex Rayón (Deusto Big Dataren zuzendaria)

19:15. PTBDko diplomak ematea – 4. edizioa
19:30. Koktela.