Deusto Business Schoolen Zuzendarien Prestakuntzarako informazio elkarrizketak

2015/11/23 – 2015/11/27
Edificio Aranzadi / Edificio La Comercial. Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián / Hermanos Aguirre, 2 48014 Bilbao

Zure etorkizunean pentsatzen ari zara? Geuk emango dizugu aholku zure karrera profesionalari bultzada eman diezaiozun. Hurbildu zaitez, azaroaren 23tik 27ra bitartean, Deusto Business Schoolek Zuzendarientzako Prestakuntzari buruz eskainiko dituen informazio elkarrizketetara. Donostian eta Bilbon izango dira. Gainera, azaroaren 25ean Santanderren egongo gara. Hartu zita zure elkarrizketa pertsonalerako eta karrera profesionala proiektatzeko formaziorako aukerarik onenei buruzko informazioa emango dizugu.