Deusto Business Schoolen Zuzendarien Prestakuntzarako Informazio Elkarrizketak Bilbon

2015/12/14 – 2015/12/18
Campus Bilbao/ Campus Donostia

2015eko azken Informazio Elkarrizketak. Nahi duzu 2016 izatea zure karrera profesionala garatzen hasteko urtea? Hurbildu zaitez asteko edozein egunetan, abenduaren 14tik 18ra bitartean, Deusto Business Schoolek Donostian eta Bilbon eskainiko dituen Zuzendarien prestakuntzarako Informazio Elkarrizketetara. Hartu zita elkarrizketa pertsonala egiteko eta informazioa emango dizugu zure karrera profesionala proiektatzeko aukerarik onenei buruz.
Informazio gehiago izateko eta ordua eskatzeko: Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe. sanvicente@deusto. es