Zuzendaritza prestakuntzari buruzko informazio elkarrizketak 2017-2018 ikasturterako

2017/09/18 – 2017/09/22
Bilbao y Donostia-San Sebastián

Inertziak eramaten zaitu ala zeuk lideratzen duzu zure garapen profesionala? Ez geratu atzean, egin aurrera gure executive prestakuntzarekin.

Etor zaitez, asteko edozein egunetan, irailaren 18tik 22ra bitartean, Deusto Business Schooleko  2017-18 ikasturterako Zuzendarien Prestakuntzari buruzko informazio elkarrizketetara, Donostian eta Bilbon izango dira.

Hartu hitzordua elkarrizketa pertsonalerako eta informazioa emango dizugu prestakuntzarako aukerarik onenetarako zure karrera profesionala proiektatzeko.

Zuzendarien garapena:

EMBA – Executive MBA  2018ko urtarrila.

EMBA – Executive MBA Blended (online) – 2018ko ekaina

PDG – Zuzendaritza Orokorreko Programa 2018ko otsaila

Marketina eta salmentak:

PDC – Merkataritzako Zuzendaritzako Aditua  2018ko apirila

Finantzak:

PEDF – Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboa  2018ko otsaila

Berrikuntza:

BIP – Business Innovation Programme -Febrero 2018

MBI – Master in Business Innovation- 2018ko otsaila

Digitalizazioa:

PIC-Zibersegurtasunaren Berrikuntzarako Programa  2017ko urria

TDE –Enpresaren eraldaketa digitala (online) – 2018ko urtarrila

Kultur kudeaketa:

ILPVAM- International Leadership Program in Visual Arts Management 2018ko martxoa.

Osasun kudeaketa:

Osasun Kudeaketa Masterra – 2017ko iraila

Izen ematea

Prezioen gaineko hobariak izan ditzakezu:

• Deustuko Unibertsitateko ikasle ohiak: %15era arteko deskontua. (Kontsultatu baldintzak).
  • Baldintza bereziak daude elkarte, ikastetxe, profesional eta enpresentzat, bertako kideek parte har dezaten. Baldintza berezien gaineko informazioa emango dizugu.

Contsultatu Deusto Business Schooleko Bekak