Hitzaldia: ¿Es una opción ser pequeño en la Era Digital? El Capital Riesgo y la Pyme

2021/06/08
Edificio Aranzadi. Mundaitz kalea 50

Gure enpresen negozio ereduak birformulatzen ari dira, aldaketa teknologikoaren bizkortzeak baldintzatutako ingurune batera egokitzeko. Aldatzen ari da bai erakundeek balioa sortzeko modua, bai langileekin harremanak izateko modua. Gainera, beharrezkoa da bezeroaren partaidetza gero eta handiagoa, azkartasun handiagoa eta etengabeko berrikuntzarako pentsamoldea.

Baina, nola eragiten dio horrek guztiak gure zuzentzeko eta kudeatzeko moduari? Berdin eragiten die enpresa handi, ertain eta txikiei?

Galdera horri eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business Schoolek hitzaldi honetara gonbidatzen zaitu: “¿Es una opción ser pequeño en la Era Digital? El Capital Riesgo y la Pyme“,  Pedro Muñoz-Baroja Easo Ventures S.C.R. enpresako zuzendari nagusiak emango du, ekainaren 8an, 9:00etan, Donostiako campuseko Aranzadi eraikinean (Mundaitz Bidea, 50).
Knowledge & Breakfast agenda

• 9:00 – 10:00 Hitzaldia eta solasaldia
• 10:00 – 10:30 Kafea

IZENA EMATEKO
Bertaratzen direnen segurtasuna bermatzeko, ekitaldiak edukiera mugatua izango du. Bertaratzeko aukerarik ez dutenek streaming bidez jarraitu ahal izango dute.

Informazio gehiago:

Natalia Vélez de Mendizabal