Pertsonen salerosketaren inguruko erakusketa

2021/02/11 – 2021/02/24
Auditoriumaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Pertsonen salerosketaren errealitateari buruzko erakusketa. “Puntu eta aurrera jarraitzen dugu. Bizitzak gehiago egin dezake”. Otsailaren 11tik 24ra.

“Puntu eta aurrera jarraitzen dugu. Bizitzak gehiago egin dezake” argazkien erakusketa ibiltaria da, Migrazio eta Giza Mugikortasuneko apezpiku-azpibatzordeko Idazkaritzak sustatua Pertsonen Salerosketa Sailaren bidez. Pertsonen salerosketaren biktimek jasaten duten drama islatzen du, baita errekuperazio prozesuak auspotu eta sostengatzen duen itxaropena ere.