Deusto Business Alumni 2015 Foroa

2015/05/26
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Deusto Business Alumnik hitzaldi-solasaldia antolatu du Deusto Business Alumni 2015eko ETEetako krisi ekonomikoari buruzko foroaren barruan. Ekitaldian, Juan José Goñi Zabalak, Futucultor Berrikuntzako zuzendariak, Organizaciones innovadoras: nuevos marcos de trabajo, nuevos valores izeneko hitzaldia emango du eta Gonzalo Marco de Juanak, SALTO SYSTEMSeko Group Controller-ak La Innovación en la organización se construye alrededor del ser humano izenekoa. Moderatzailea Esteban Vicente jn. izango da, ASV Consulting-eko bazkide-zuzendaria.

Begien bistakoa da zientzia eta teknologia industria eta enpresa berritzaileetara aplikatzea izango dela garapen ekonomikoaren erregaia, globalizazioaren aurrean zimurturik dagoen Europari protagonismoa emango badio garapen ekonomikoak. Kontsolagarri eskasa da langabezia maila altua izatea… baina Estatuko batez bestekoa baino zazpi puntu gutxiagokoa. Ez da nahikoa sinestedun epela izatea, industrian I + G + b-an sinesten ez duen inguru batean. Ez da nahikoa 4. industria iraultza ikusten duten gobernuak izatea eta helburu jasangarriak setatsu markatzea: % 4ko BPGa edo BPGaren % 40ko ekarpena egingo duen industria sare bat izatea.

Izena emateko…